Cinderellah Story's
Babai Babai ♥
Saturday, November 20, 2010 @ 7:45 AM | 0 Comment [s]

p/s: buruk gilee aku. Lepas balik dari skola. Last skol. Balek awal. Huhu

Babai school . Babai semua. Cuti sekolah dah bermula. Yeyeye. Happy tak terkata laa gua cakap. bile dgr perkataan CUTI . apa korg fikir? Bole enjoyy. Lepak dengan kawan kawan. boleh keluar bebas kat shopping mall. Boleh keluar dgn pakwe/ makwe. Aku lebih suka ckp BF or GF laa. haha, standard sket bahasa.

oke oke. tapi aku tak leh nak enjoyy, lepak dgn kawan kawan dekat kedai mamak. Tak boleh. aku still ade big exam. SDKA. apa tue? waa. tak tau ka? sijil darjah khas agama. hehe. senang korg kata? Pejam mata bole jawab? Tipu tipu. kalau ade magic star kan best. kalau ade doraemon kan best. Kalau laaaaa ade jawapan kat sebelah kan best. haha. cete pasal nie , teringatt kwn aku kat SMAAM. time pekse msg msg meniru. aku tak bule tiru , sbb aku duduk depan. Kesian kan? Kalau tak dah lame juin sama. whaha. Jujur arr nie , subjek al-quran jea tiru. haha. kwn sblh salin kat krts , aku pn tukar krts dgn dia. haha. copycat. Kerja mudah. Lps tue , ckgu dapat tau. kene ubah tempat. haha. sedih gilee. sbb aku plg jauh. so, lps exam dpt mark. diorg semua high high. Aku drop. balek , cete kat mum n dad. Diorg tiru! Tak aci! huwaa. nanges la apa lg. ayah aku cakap , dapat cemerlang pun tapi meniru apa gune. Takde usaha sendiri nak pikir. Lega arr sket, sbb tak kene marah. haha.

 Oke. berbalik pada big exam aku. Hari tue, ckgu norsiah GB skola aku. dia cakap mark faraid skola SMSSI . plg tinggi 99%. pehh. bapak terer budak tue. haha. dapat jadi suami lega mak aku. haha. oke. perlukan masa untuk membaca buku. so, my blogg harap maaf jika tak berisi. hehe. Sape sape yang nak hadapi exam. Gud luck n cayoik :)


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.