Cinderellah Story's
Baru lagi
Saturday, November 13, 2010 @ 4:54 AM | 0 Comment [s]

Salam.
Aiyaa. Penat betul. Sudah 3 kali aku buad blog nie , still tak dapat dapat nak hidup kan :) Grr! Kali nie harap berjaya. Amin, doakan la ye. Blogg dulu serabutt , so nak change yang new punye. Hehe. Cantik tak? wahha. Kita buad blogg bukan nak lawan mane mane blogg . Tujuannya nak tulis contoh apa yang berlaku hari nie? Bete bete best? Gosip gosip menarik ke? HAHA! bnyk lagii. But , saya dgn rasminye nak jadi kan blogg nie sebagai tempat Korean pop . So, takde la gosip pasal saya. awak. kamu. atau pun kau. Harap maklum. Jgn nak kutuk kutuk blogg saya. sbb awak semua takde kene mengena dgn isi dlm blogg saya. Paham? Cehhwahh. HAHA! harap gembiralah membaca blogg yang tak menarik nie . hehe

 Gmbr nie diambil masa test berangan pakai baju mak . 
HAHA! Tdg pun mak punye :P


| Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.