Cinderellah Story's
Beast - Say No MV ♥
Monday, November 15, 2010 @ 6:12 AM | 0 Comment [s]


 Gi kwanggg. Suka gilee saya tgk face awak. sweet plus menawan aa awak nie. HAHA!

Saya nak sangat pergi date dgn awak dekat seoul. Berdua jea tau. hehe. saya nak gilee msg awak tiap tiap mlm, kalau awak free laa. HAHA! yelaa, awak kan artis famous mesti bz gilee. Saya nak gile gile laa jadi gelfren awak , tak pun jadi wife awak pun bule. HAHA. melebih sgt tue. Saya teringin gilee nak pergi naik kapal terbang sambil dinner kat situ dengan awak sama sama. Awak nak tak? Saya sumpah sangat sangat nak laaa. Hehe. Saya kalau boleh nak ajak awak tgk wayang tgk cete yang saya reka khas untuk awak dan saya. T dalam cinema kita bedua jea. Hanya berdua. Hehe. Sweet gilee wak ♥  Saya kalau boleh nak ajak awak shopping sama kat shopping complex yang penuh dgn orang , Tau tak knapa? tak tau kan? hee. sbb t ramai orang tgk awak dan saya. diorg jeles gilee. Sbb awak hensem plus saya cantek. Whahaa . Tapi saya risau kalau saya tak kan jumpe awak sampai bile bile. Huwaa. Tapi saya tak menyerah . saya tetap akan cari awak sampai kiamat pun. Janji. Saya tak kan cari lelaki sape sape dah lepas nie. Tapi.. saya msh syg kan JUNHO ♥ CHANSUNG ♥ HYUNG SIK ♥ DONG HAE ♥ ramai lagii aa! HAHA! 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.