Cinderellah Story's
Jamuan Kelas ♥
Monday, November 15, 2010 @ 4:43 AM | 0 Comment [s]


p/s: Saya first time pakai cermin mata. sbb tue depa semua nmpk saya mcm kekok kan? kan? kan? HAHA! 

Hello hello :)
15 november 2010. jamuan kelas akhir tahun bermula. Yepii. Ktrg ade maen tukar tukar hadiah. Serious aku cakap, aku nak tido pun mimpi pe hadiah aku dapat . Tett. bengong! Huaaa, aku bawak hadiah besar punyee. Tp, asma lg besar. Grr! Awak sebok beli hadiah besar wat pe? bagi kang. HAHA! fisrt ktrg maen pusing pusing hadiah -bak kata fifah erk?- haha. ouhh , dengan rasa hormat aku amek number betuah aku. Wewitt. aku dapat angka 4 !! aiyoo, tue hadiah kwn aku yang aku belikan. Tak mau tak mau. lastly , change hadiah dgn asma. Thanx asma. cantik hadiah walaupun fail ungu. Bersyukur :) Tett. cete belum hbs lg. relax luu. Aku kau kami semua makan mee hailam. Apa tue mee hailam? ouhh. tak tau lg ka? aiyaa. mee yang disiram dgn kuah hitam. Uuu, aku tak suka mee tue. menyampah betul. Ade ke dia kotorkan tdg aku. Ishh. buad saket darah jea, Grr! After makan , ktrg didenda kene basuh pinggan sbb buad kotor kat kantin. wahaha. Alaa, small matter jea. Basuh pinggan? Tak kan tak reti kott. aku n ieka sponser diri basuh pnggn. Hehe. Bdk rajen. Bese arhh, see my hand laaa ! Tett. Ohh no , my baju my tdg. kotor semua. Ahh biarlah. Aku mane amek kesah sgt pasal bnda bnda semua ni. Tak de faedah lgsg. HAHA! 


Before balek , pi basuh cawan kaca yang dapat hadiah tue wif afiqah n nuha. Mcm minum arak aa gua kata. Tak senonoh, delete delete dr otakk! HAHA. 
Singgah blek air tngkt 3, mkck cleaner tgh cleankan. Terpaksa , pi blek air bwah skali. Tau tak ktrg jumpe pe kat toilet mase tue? Tau tak? mmg bangang aa sape ckp tau. Ktrg jumpe iza n anis. Wuu, iza bawak cam tak ajak org. HAHA! report ustaz kang. baru tau. Ape lg menyelit sama aa amek gmbr dlm toilet. haha, nice place. Tett. lonceng bebunyii. Balekkk! 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.