Cinderellah Story's
Gosipp ♥
Saturday, November 20, 2010 @ 7:21 AM | 0 Comment [s]

Hey. What i mean with like? a board of smile please. please laa. tolongg laa. HAHA! crazyy guy? not sure.

Oke. this statement aku suke gilee nak storyy moryy kat korang semua. Yess. yang bace blogg aku jea arr. Yang sekadar tgk, pi main jauh jauh. haha. oke. penah tgk orang korek hidung tak? Hish. mesti laa penah. Aku pun penah dan aku pun terpenah buad. haha. apa feel korangg ble tgk org mcm tue? Hish. nnti ade yg kata. Eee. geli jea. tak senonoh. Pengotor gilee. Wekk nak muntah aku tgk. Hah, tue la dia kata-kata orgg yang feel dia gedik gilee. haha. termasuk aku? maybe. haha. oke stop.

 Storyy kedua, ada korang penah tgk budak pakai kasut koyak rabak. Sampai takde rupa kasut. haha. confirm ade kan kan kan? Ye jea la. aih. apa tanggapan org ble tgk? Ishh. terok gilee kasut dia. nie mesti tak ganti kasut 5 thn agaknya. ee, mak dia mesti tak ambil berat pasal dia. nie mesti budak pendalaman , tak nak aku kwn dia. dashyat pembersih gilee. Yess. itu dia kata kata pujian. Ade sape setuju dgn aku? Ade. angkat kening. haha. oke stop.

Storyy ketiga, korang penah tgk tak umat pergi skolah pakai baju kotor? sudah tentu ramai yang cakap 'Ya'. Apa pulak korg akan gosip ttg statement nie? Ye laa. Baju dia tak penah basuh ke? ee. geli aku nak dekat dgn dia. baju kuning . dah laa, bau busuk. Eeee. rimas rimas aku tgk dia. hish. apa nak jadi dgn budak skang nie? Takde moral langsung , itu yang nak diperkatakan. Percaya atau tidak. Budak skang kuat bergosip. Tak kire lelaki atau perempuan. Kenapa kita kuat bergosip? Jawapannya senang jea. Sbb kita suke jaga tepi kain orgg. Haha. remaja skang dah jadikan 'Gosip' sebagai hobi mereka. ramai bukan sedikit. Malah tak boleh dikira dgn tgn , dgn kalkulator pn tak boleh. Gune penimbang elektronik?  bule kott. Haha. Kan buang masa jea bergosip , takde faedah la kawan kawan. Malah bukan saje buang masa. Tambah dosa adalah. Ishh ishh. Taubatlah dari skrg , bnyk org ngumpat adalah salah satu dr petanda kecil hari kiamat. Betul tak? Renung renung kan laa.  ( Statement nie takde kene mengena dgn yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia )


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.