Cinderellah Story's
Pecah Rekod ? ♥
Wednesday, November 24, 2010 @ 12:20 AM | 0 Comment [s]

( Gambar Hiasan )

Assalammualaikum , (Korgg mesti pelik kan? Sekejap bhse barat skjp bhse melayu. lantak laa. Aku suka dua dua bhse tue , grr. ) Aduhh , pasal nak bagi hai hello salam pun gadoh. Apa laa blogg aku nie. Oke stop pasal nie , Hari nie pecah rekodd dunia. Dunia? Haha. lupekan. Petangg hari nie , aku ambil dua buah novel dekat rumah nenek aku. Oke bukan nenek aku yang bace novel novel tu? Kazen aku laa. Tamak gilee aku amik dua. Satu pun dah tebal 3 inci. takpa , asal cete tue romantik gilee. haha.

Oke balik dari rumah nenek , rehat rehat kejap. Then bukak sikit novel pertama yang aku ambil. (Saat cinta bersemi) penulis Damya Hanna (aku suka penulis nie , novel dia menyentuh jiwa betul. ahha. Air mata tak akan keringg keringg. double HAHA. ) Novel itu diambil dalam masa satu hari nak habiskan baca. Mane taknya dari pkul 8:00 mlm until 1:30 pg. Jujur aku cakap , setia betul aku dengan novel tue. haha. Mak pnggl buad dek jea, ble mak msk bilik. Buad buad tido. Tue laa bahaya aku ble baca novel. Tak ingat dunia. haha. Satu lagi ble baca novel aku mmg tak suka diganggu. Awass , habis dimaki hamun korgg. No komen, haha.

 Oke , novel kedua aku bace bsknye. Ingat nak smbg lps buku pertama hbs. Tapi ble balik kedunia reliti hari dah larut malam. Smbl smbl membaca tue ada laa jugak dgr mcm mcm bunyi yang tak enak didengar oleh telinga aku. Mampus laa, kau nak kacau aku buad pa? Aku bukan buad dosa pun. Bace novel jea, ckp jea laa nak join. Pe susah. haha. So smbg bace pada bsk paginye , slps solat subuh. (Pergilah sepi-penulis Fauziah Ashari. Novel nie mmg takde batasan pergaulan lgsg. Haha. Bnyk adegan romantik. Suke. Oke , aku Meneruskan pembacaan dgn novel seterusnya. Bermula dari terbit fajar hingga matahari terik. Woww, buad keje yang mak suruh pun smbl lewa. Astagfirruallah , baca novel boleh derhaka tau? Takde laa, aku jea yang terlalu obses bile dapat novel. So, jgn bagi aku pegang novel lg. Tett.

(Ohh sebelum terlupa , rumah nenek aku dekat jea. Naik flight 1 saat dah boleh sampai)


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.