Cinderellah Story's
Rinduu ayah ♥
Wednesday, November 24, 2010 @ 6:05 AM | 0 Comment [s]

( Gambar Hiasan )

Hello. Rindu ayahh. Rinduu tahap gilee. ( Tujuan sebenar: Rindu kat laptop ayah. haha.) Bilee nak balik nie. Lambatnyee. Tak sabar nak pergi bandar beli komik lagi. haha. mak aku cukup marah beli komik , sbb setiap kali beli komik mesti gune duit dia. hehe. Sori mummy , potongg duit belanja ika oke? Bilee ayah nak balik. Nak pinjam laptop bole? haha. Notebook lembab yang amatt. Kura kura pun laju. grr. no komen. Ayahh nak tau tak? Since ayah pergi studi , mak slalu tido awal. Aku bukan jenis suka tido awal. Pukul 3 pg pun aku boleh melantak. Aku tak mengantokk. Tapi aku takut nak berjaga malam malam. haha. Saya penakut. jgn sampai Khai bace entry nie suda. haha. kantoi. Aku tak suka mak tido awal , bangun laa bangun laa. Oke ayah balik cepat tau.

Ouhh yea ,  rinduu kawan kawan jugak


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.