Cinderellah Story's
Saya tak suka laa ♥
Sunday, November 14, 2010 @ 3:12 AM | 0 Comment [s]


Hari nie hari kedua saya menulis di blogg baru saya :) happy? Sudah tentu jawapan saya YA! haha. ouhh , tajuk jea lari dari keadaan realiti. Saya tak suka sbb mane janji appa n amma nak bawa saya pergi Bandar. Ika nak beli hadiah laa! Grr! Marah nie marah nie . Bukan sng nak marah, HAHA! kawan kawan saya kata saya gilee gelak. Seyes? Bengong jea. HAHA! pagi pagi lagi ayah dah kene pergi tmpt camping skola dia , haiyaa. Mak pulak malas nak drive. Tunggu jea la ayah. Petang pulakk , ayah n mak kene pergi ihtifal PASTI pulak. Adek ade majlis. Ishh. Kacau daun betul laa! Malam pulak? Appa ade majlis skola dia, Aiyooo. Hadiah hadiah? Ble nak beli nie. amma kata malam. malam tak tengah malam saya nak hadiah jugak!! HAHA! gile pa dia nie? wahaha. besok jamuan kelas :P


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.