Cinderellah Story's
Sorry gilee ♥
Monday, November 15, 2010 @ 5:06 AM | 0 Comment [s]

 
Maybe this post for im sorry . Sungguh. Sorry. Sorry gilee laa aku cakap.Dah buad kau merajuk habes habes , sampai nak pandang aku pun tak nak. HAHA! sobb sobb. sabar erk? aku tau kau marah aku tulis surat tue , n kata mcm mcm. we friend rite? friend? kan? kan? kan? Haha! Oke laa. aku tak bermaksud nak buad hal nie sampai mcm tue skali. Jadi besar besaran mcm ni. Aku pun tak nak aa bende nie kecohh dgn kakak kakak. Aku pun da tak nak ade masalah lg aa dgn kau. kite da satu skol , klau tak satu skol . Da lama aku mls nk minta maaf kat kau. Lantak kau aa nak hidup , mati ke merajuk ke? An ? an? Huhh. Lancap betul mulut aku berkata-kata, ahha. Oke la, harap aku dan kau still berkawan sampai kiamat. Sumpahh. HAHA! amin.


your love,
cinderellah


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.