Cinderellah Story's
Toyol storyy ♥
Sunday, November 21, 2010 @ 8:03 PM | 0 Comment [s]

p/s: oke semua , nie bukan toyol. Dia takde rambut. (Gambar hiasan)

Hello hello. aku nak storyy seket pasal toyol. Oke, pasti ade yang kata. Toyol dalam dewan peperiksaan. Ouhh kamu kamu , bukan toyol tue laa. Nie pasal toyol yang kaler hijau pala botak licin tak pakai baju. Penah tgk?Aku pun tak penah. Toyol nie takde cita cita, bile dah besar (tapi tak besar besar jugak) depa nie nak jadi MALIN. bukan malin kundang oke? Malin itu pencuri. Oke stop merapu pasal toyol

Baru baru nie , akak aku hilangg sejumlah wang RM20.00 (anggaran jea la). Kebetulan abangg aku pinjam my akak punye duit RM3.00 tunai tanpa bagitau my akak laa. Pinjam oke? Bukan curi. Biasa laa RM3.00 , apa yang boleh dibeli selain dgn tupop. So , berlaku laa peperangan tuduh menuduh antara mereka. Saya tak masuk campur pun kene. sedihh. Selangg beberapa hari, abangg aku pulak hilang duit sejumlah RM10.00. pehh , dalam masa sekelip mata jea. Mane pergi duit duit semua tue? Tak kan akak aku amik kot. Dia dah balek asrama. Ishh. pelik binti ajaib betul. Korang tak syak wa sangka ke kat budak hijau yang cumel. haha. aku takut jea , next aku pulak mangsanye. Waa, nak keluar dari rumah nie. haha. Every night , aku tak boleh tidur langsung. Bukan nak jaga rumah , takut takut budak hijau tue masuk. Bukan bukan. Tapi takutt dia hisap darah aku. haha. Terpengaruh dgn buku seram Toyol masa darjah enam. haha. Redha jea la , ade rezeki dapat balek. takde rezeki biarkan jea la. Rezeki tuan yang amik tue. HAHA .  


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.