Cinderellah Story's
1, 999 ♥
Friday, December 3, 2010 @ 6:25 AM | 0 Comment [s]

heyy. kira mai ini donat ! Dah cukup 2000 belum? HAHA !

Hello. What is 1999 ? Dunia kiamat ? bukan lah , my friends kat fesbuk. Aww , mmg x disangka sudah. Kawan aku sudah menjejak ke 2000. Sumpah , demi ALLAH aku x bangga ! sedara aku punye tak puas hati kawan aku dah nak dekat 2000 lebih . Cehh , tak percaya ke buad buad tak percaya. agaga. takut aku kene rampas dgn dorg erk? HAHA. aku tak layan lah budak. Facebook digunakan untuk femeskan diri. Itu salah sama sekali ? Rite ? yea yea. Kan ke nak cari kawan . Oke aku tak sepatutnya cerita merapu ! aduh ! Oke , sape lah yang bertuah dapat jadi kawan aku yang ke 2000. Sape yang bertuah tlgg jgn tuntut hadiah oke? haha ! Stop. Makan ♥


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.