Cinderellah Story's
Aku muak dengan ko ! ♥
Friday, December 24, 2010 @ 8:04 PM | 0 Comment [s]

Rasa nak telan ko hidup  hidup . bole ? = ='


ahh . rasa nak mengaum jea macam singa . jerit sekali oke ? " BOLEH TAK KAU BLAH DARI HIDUP AKU ! " oke. ini bukan kisah sepasang couple sudah clash . harap maklum . saya tidak pernah ada pergaulan bebas seperti ini . jujur ! hubungan bebas yang boleh terjerumus ke lembah maksiat . yea . aku bukanlah insan yang sempurna . insan yang baik , solat tak tinggal . itu bukan aku . jujur . aku pun tak lah cukup solat sehari semalam . sekian .

ahh . salahkah aku benci org ? tak salah kan . kalau salah warning aku oke . kalau korg perasaan aku ade tulis satu post ni -THE HOT HATE- . oke sila baca post tu dulu . baru korg paham apa yang berlaku . tet. kan aku dah cakap aku benci gilee kat ko. *poyo erk ayat aku . oke takpa . sekali skala . aku harap gilee ko pindah dari skola tu . haha . jahat erk ? aku kalau benci kat orgg mmg macam ni jadi . benci sungguh ! dah lah playboy , pas tu tak sedar diri yang diri tu bukan lah hensem . kalau ade rupa jang geun suk ke gi kwangg ke taemin ke . Takde nye aku nak benci ko ! haha . kalau boleh booking awal awal jadi suami . haha . aku harap ko akan sedar diri kau , dan berubah . pastu jumpa aku . pasti aku maafkan kau . haha . apa salah dia ? eh aku pun tak tau . haha .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.