Cinderellah Story's
Annasayoe . 2010 ♥
Wednesday, December 29, 2010 @ 5:44 AM | 0 Comment [s]


Selamat Tahun Baru kengkawan . 

hei dah nak naik skola dah . sumpah lilah aku tak puas lagi bercuti . Waa mummy nak benti skola jea lah . oke tak idea tu ? wah . mmg nak makan penumbuk power mak . haha . oke oke . cerita pasal naik skola , mesti lah ade kasut baru , baju baru , beg baru , alatan tulis baru , ubat gigi baru , berus gigi baru , apa lagi segala yang baru . tahun ni aku takda baru , eh eh baju je baru . hee . berjimat cermat amalan mulia kan ? ahh . agak dah , mmg lah . baiklah . tangan aku dah gatal gatal soh benti .mulut aku dah dekat 20 kali menganga macam mulut buaya. kaki aku dah bintik bintik dek gigit nyamuk. mata aku dah nak tekeluar rasa akibat dari mendekatkan diri ke screen . oke . perut pula time malam malam mcm ni lah beliau nak berdansa . aish . 



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.