Cinderellah Story's
Attention ! ♥
Saturday, December 11, 2010 @ 10:20 AM | 0 Comment [s]

p/s : muka aku pada masa hadapan ? amin ! haha.

Assalammualaikum ! ( baca dgn nada pantas. ) jangan sesak nafas sudah.

Perhatian : Sorry kpd awak awak awak awak awak awak dan awak kerana tidak dapat balas msg awak awak awak awak awak awak awak ! banyak betol awak kan ? adoi . baru tersedar . ahh bia lah !

Sbb 1: Fon aku pada akak aku ! Huwaa ! Sedih tak ? Woi takde hati ke ? eh eh thanks erk makcik pakcik sbb sedekahkan air mata. Terharu betul*

Sbb 2: Fon akak aku dah expired . Akan dibeli baru selepas SPM , kalau result gempak . Amin ! so , nak pinjam fon abgg aku . YA ALLAH , melutut sampai betahun tahun pun kedekut lagi . terokk punye abg ! Aku dengan berbesar hati pinjamkan lahh . Kan aku dah cakap ? Aku kan budak baik ! haha. Dan kini aku menderita penyakit yang kronik tahap kritikal . Grr ! perlukan ubat untuk menyembuhkannya !


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.