Cinderellah Story's
Bukan teror tapi hancor ♥
Wednesday, December 29, 2010 @ 7:37 AM | 0 Comment [s]


P/S : KNAPA SAYA JADI MACAM NI MUMMY ? SAYA DAH HANCOR SKRG ! MUMMY !

orang tak tua kata . usaha tangga kejayaan . orang separuh tua  kata . di mana ada jalan di situ ada kejayaan . orang  tua kata . bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian . orang paling tua kata . berakit rakit ke hulu , berenang renang ke tepian , bersakit sakit dahulu , bersenang senang kemudian . cehwahh orang paling tua ni banyak betul kata prangsang dia . makaseh . 

bersyukur ke hadrat ilahi , finally i have got a piece of result . omg ! teruk . menurun mendadak numbor. oke , tak nak bagitau num . privacy oke ? biar saya dan DIA sajea tahu . ceh ceh . agak agak brapa le tu . haha . muhammad arif ali sudah merampas num saya . hah sudah . nak cari gadoh pulak budak ni . 

Azam tahun depan : BUKAN STUDY HARD . BUT , STUDY MORE HARD ! saya nak diri saya macam dulu , become a star . star of school . hwaiting kepada diri sendiri suda . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.