Cinderellah Story's
Cerita saya ♥
Monday, December 20, 2010 @ 1:49 AM | 0 Comment [s]

saya benci hari ni . huhh . exam exam exam . tak suke !


storyy 1 :
rasa nak koyak koyak jea , pas tu buang dlm mangkuk tandas , then flash krts soalan tadi ! aman , tak dah kepala aku serabut nak pikir apa jawapannya . paling menyemak kene pakai baju skola , tdg skola , kasut skola . arghh . tak suke ! cehh . mintak simpati beli baru . huk3. yoww korgg . today , aku ade teknik lapok nak jadikan tdg keras mcm batu la ! patut lah aku tgk kwn sblh aku tegak jea pakai tdg . ohh . gune teknik ni . mau tau apa itu ? sudah tentu korg dah tau . tak yah bagitau lah . bagi sape sape yg belum tahu , ni nak kasi tau .

storyy 2 :
oke mula mula korg amik lilin . kalau takde tu , tak payah lak g curi lilin . aih . pas tu , gosokkan lilin mcm berus baju kat tdg anda . then , panaskan seterika n gosokk hingga licin . hummphh , dah pun siap . cube rasa tdg anda . amacam ? keras tak ? mmg keras la gua cakap ! kene tiup angin pun tak begerak . haha . oke . tadi hari first aku exam SDKA. tidak gembira sama skali . tett .

p/s : saya gembira dgn hasil kerjasama tdg saya. haha . kamshaminda ♥


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.