Cinderellah Story's
Dia ! ♥
Wednesday, December 15, 2010 @ 8:03 AM | 0 Comment [s]

Hello semua terutama kepada pemilik blogg . hehe .


Cerita bermula dgn budak hensem anak kelahiran korea .
knapa dia hensem sgt ? aww~ knapa ? knapa ? knapa ?
knapa dia ni cute gilee ? aku pun kalah . tension . arghh .
satu lagi . knapa dia ni belakon dlm cete he's beautiful hah ?
bikin aku tergoda bangat lah . aishh .
buad aku tak bole nak tido , asyik pikir pasal dia ni .
buad aku tak bole nak studi , waduh waduh .
buad aku mandi tak basah , hik hik .
buad aku makan tak kenyang , grr .
buad aku geram tak tentu pasal dgn adik aku sbb nak rampas ko . geram~
buad aku mimpi kan ko dalam tido . ayoyo .
semua sbb ko ! sbb ko ! sbb ko !
dulu aku lupekan ko , skang aku datang kembali .
hati aku terbuka untuk ko! hee~~ ouhh kamu yang cumel .

Suka awak . Suka awak . Suka awak . Suka awak .
wekk . ulang banyak banyak ! bia orgg jeles oke ? haha .
saya upload pic awak . banyak banyak tau . ee . awak mesti suke .

omo omo~~ hensem nyee ♥

you love me ? ~ nah what you answer ? ♥♥ ! haha .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.