Cinderellah Story's
Drama tak henti ♥
Wednesday, December 29, 2010 @ 7:18 AM | 0 Comment [s]

haha . oke apa tajuk aku membebel tu betul jugak ! bukan betul jugak pun , mmg patut betul . hoho. drama tak henti henti . Ouh skrg kan tengah hot kat tb cete he's beautiful. aku tak tau kenapa aku dah terover minat kat drama ni . heee . penah tgk skali , tp aku tgk separuh jea . pastu continue tgk kat dramacrazy pun separuh . ish , aku pun tak tau bile la aku nak tgk habis . Oke My girlfriend is guminho pun best gilakk . Cair bila tgk si lee seung ki . kecumelannya mencerlah . haha . 

 pic 1 : saya suka gambar combine mcm ni , huhu . * gedik la kaw. 

 pic 2: aww~ secocok . jeles dgn go minam :P

 pic 3 : kenapa geun suk senyum macam tu ?? tak terasa over ke . ouh oke menunjuk kan kecumelannya kot .

pic 4 : mereka berempat . shin woo awak paling tinggi lah . jeremy saya suka rambut emas awak . haha . tae kyung , adik saya suka gile buad mulut mcm awak . haha . mi nam , ee cumel . nak pinjam rambut ? haha .



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.