Cinderellah Story's
Exam was painful ♥
Friday, December 24, 2010 @ 9:50 AM | 0 Comment [s]

Wohoii . Today aku sangat hepi . ade sebab hei ? exam was over .



Lastly . semua paper sudah dijawab oleh aku dengan baik skali . cehh . ayat penyejuk hati . aku bersyukur dengan diri aku , karna berjaya jugak jawab paper paper tu . adakah aku sedang bina ayat poyo ? mungkin jugak ! haha . aku tau aku tidak sepandai kau . aku tau aku tak secemerlang kau . aku tau aku tak sebijak kau . aku tau aku tak secerdik kau . aku tau aku tak segood kau . dan aku paling tau aku tak lah sebodoh kau .

Ahh . paper tadi ? mmg buad aku menyampah gilee . tauhid oke tauhid oke . suka tauhid . suka beliau sangat sangat . ahh . tidak tidak . rasa nak muntah muntah jea bile ingat balik ! in fact , nak nangis weh . haha . tau tak apa aku fikir skrg? ni nak kasi tau . Aku tak nak ulang SDKA buad kali kedua ! ade korg fikir camtu ? konfem ade. mane ade orgg nak ulang balik . Ade pun budak tu mmg of course rajen lah . Saya sdg memuji awak . haha . Saya nak tauhid saya credit 2 ! Amin yokk ramai ramai .

Ni nak kasi ayat muntah kat pelajar pelajar gedik : Korg knapa tak nak share answer ? ahh . jahat nye kalian . haha . cikgu knapa bagi budak budak ni jea ? knapa mesti saya yang tak dapat ? huwaa . tahan tahan hasnul . jangan sebak dulu. ecehh . poyo la kaw ! hei budak gedik . sampai hati korg tak share jawapan kat aku . huh . sedihnyee .

p/s : Kepada budak gedik sekalian , berjuta kemaafan dari saya . Sekadar guraun . tlgg jangan amik serious ! *ayat skema muncul tiba tiba . tett . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.