Cinderellah Story's
Ft island punye cerita ♥
Thursday, December 2, 2010 @ 12:39 AM | 0 Comment [s]

Hello blogg. Two days lamanya ika tak berblogging. Ouhh mesti sunyi sepi blog aku ni. okay , now i comeback with Ft island band. Rindu dengan suara n muka cumel dorg. Miss sama Hongi punye rambut,  miss minhwan yang pandai buad cute aegyo , miss sama seung hyun yang cool n memikat hati saya , miss baby cute jae jin yang nakal and miss jong hun yang hensem lagi bekarisma. hee. Entah jin apa yang merasuk dalam badan aku , untuk minat kat ft island. haha.  honestly aku mmg tak suke lah dgn lagu dorg , bile lama lama and now minat pulak. whaha. tertarik ouhh dengan kenakalan mereka sefamily ni.

Ouh yea yesterday aku tgk variety show, The star golden bell. Hongi , jong hun and seung hyun ikut serta. Ade budak kecik ni , cumel (mybe dia pengaju soalan) saya tidak ketahuan. haha. dia adalah efanz hongi. Dia kata dah besar nak jadi mcm hongi. haha. sweet betul impannye. Budak kecik saya doakan impian awak tu oke? Tett, hee. Ft island. i will pray that i can meet this guys. eh eh Beast jangan jeles? You all tetap di hati ♥


This bling bling song. Like much much !  Seung hyun aww you cumel ♥


HAHA. kelakar tgk min hwan buad aegyo. Seriously , mcm pondan. haha ♥


Klaka klaka , pandai betul ft island buad klaka. haha. Tak sangka ! ♥


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.