Cinderellah Story's
The hot hate ♥
Saturday, December 11, 2010 @ 8:59 AM | 0 Comment [s]

nyampah tgk muka ko ! pergi main jauh jauh . wek ! shuhhh !

Heyy everyone. oke nak speaking eng or malay ? Malay lagi senang kan ? yea yea. apa kejadah budak ni ? tak pandai speaking nak belagak . oke . mmg mmg gedik ! puas hati korg ? tett . Buad tabiat lama , tulis blogg malam malam . eh eh malam masih muda lg oke ? hah sudah . rindu kat dia (bloggg) . -jangan salah faham , i single lg oke. haha . dua hari tak tulis , gilee rindu ouhh .

oke tak nak cete merapu. sbb aku suka merapu lah . adoi korgg ni. weh weh apa tajuk aku erk ? ouhh pasal ni. mmg aku bangga tahap cipan lah dapat jugak post entri gedik mcm ni ! aku mmg dah lama ngidam nak post entry yang bagi kesedaran mcm ni. Kesedaran ? ade lah sket.

ko tau tak ? tau tak ? tau ke tak ? ouhh yea. lupe aku belum btw lagii . ko tau tak makin lama aku kawan dengan ko , buad friendship dengan ko makin lama aku benci dengan ko ! yess. finally , keluar jugak . weh weh weh dengar sini , kalau ko nak kawan dgn aku lg , tlgg jgn terlalu mengade ngade ngade ngade ngade bole. GF jgn perasaan ! Ni for BF ! benci la ngokk . geli pun ade . tolongg erk ? Aku tau ko banyak ambik berat pasal aku , tapi tlgg lah dgn ayat ayat poyo ko mcm tuh. sorry aku tak layan ! bukan jual mahal ? bukan juga jual murah ? oke. huhh , penat sudah buad ayat mahal .

last speech : Aku tau ko tak kan baca entry ni ! sbb  , ko bukan canggih sgt cam aku ! aku ade blogg ! ko ade ? haha .Jadi sia sia jea aku tulis ! takpa , nak sedapkan hati . ouhh satu lagi , GF mean kawan prmpuan. BF mean kawan lelaki . =.='


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.