Cinderellah Story's
I got one ♥
Saturday, December 25, 2010 @ 12:03 AM | 0 Comment [s]

kawan kawan . saya budak muka tak malu . eh yeke ?


akhirnye . aku dapat jugak sebuah pendrive . ahh dah lama mengidam nak bende ni . nak beli sendiri ? sayang pulak duit . haha . lihat gambar di atas , tu pendrive aku warna hitam legam ade tompok tompok putih kat situ . 4gb sehh . boleh muat kan video korea banyak banyak ! yeaa .

Pendrive ni ayah aku nak bagi kat abang aku . abang aku tak nak . aku dengan muka tidak malu meminta , 'Abah bagi ika jea lah . hee ' Senyuman meleret sekali . ayah aku muka , mcm nak tak nak bagi jea . haha . Akhirnya aku dapat jugak . huh , kejam sungguh . sayang appa

p/s : umi . kalau dah download video terbaru . habaq oke !


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.