Cinderellah Story's
I'm regretted ♥
Friday, December 3, 2010 @ 5:05 AM | 0 Comment [s]

( Muka gua masa menangis ! agaga )

Hello. Todayy i woke up late. Ngantok gilee arr gua cakap. Melayan adik sedara n abang aku tengok tb (singkatan bagi television) Hee. Cete apa erk? Bukan ini pintaku. Cehh , boleh terhafal aku tajuk cete ni. agaga. Menarik ke? Tak habis arr aku tgk , iklan kali ke55 kot. Bangun n masuk bilik tido. Msg last dari nuha "haha. tido la, gud nite cinderellah and mr smk mersing, agaga." Ciss , mengejek ! Tak balas pun , bazir kedit jea. HAHA.

Apa hal semua orgg tak kejut aku ni ? Ishh tak boleh jadi. Bangun bangun membebel sorang sorang. Mama aku dah bertolak g rumah grandma. Abg aku g kuar. adik aku dah folow mama aku, nenek aku? Ahaa , nenek aku ade! Ade jugak orgg aku nak membebel , last last aku yang kene bebel. Dah kejut sepuluh kali x bgn bgn jugak. agaga. anak sape tu weyy ? tett.

Lepas dah siap membersihkan badan, tgk kat cermin. Waduh waduh , kan best kalau aku jadi macam so hee (wonder girls) kan best kalau aku jadi mcm park min young. HAHA. belek belek sket muka. Yess. Ade peningkatan nmpknye , jerawat di bawah mata sudah hilangg. cube lah try dance so hee , aww mcm best. Berkinja kinja mcm ulat bulu kepanasan , tup tup kaki tepelecok. Makkkk atok sakit.

 malu ouh nak cakap 'Terover Berangan' !


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.