Cinderellah Story's
Love u appa ♥
Saturday, December 11, 2010 @ 9:55 AM | 0 Comment [s]

 credit : Goooooooooooooooogle !

Hello ! saya berasa sungguh gembira hari ni . dah  macam ayat budak tadika ! :) takpa saya suke .

Saya sayangg appa saya . awak ade ? kalau ade , bagus lah . wehh kejap , ade ape ? huhh, merepek lah awak ni. Saya sayangg appa saya. ulang sekali lagi , saya sayangg appa saya. Untuk keempat kalinya , saya sayangg appa saya. Kelima kalinya , saya sayangg appa saya ! Lima kali jea lahh , lima lagi. buad omma ! Sayangg omma  sampai mati5x ! oke deal. 

Appa thanks for the BIG APPLE. mersing takde big apple lah sayang yangg. sbb tu kami beperangai jakun sampai setiap week beli . peduli hapa aku ? perut aku , punye suka lahh. korangg ade perut mcm aku ? takde kan . so , duduk diam diam oke . anyway , thanks appa ! love you ♥

hee . korang ade ? Abggggg. thanks bagi pinjam fon ! 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.