Cinderellah Story's
Tugas after exam ♥
Saturday, December 25, 2010 @ 2:04 AM | 0 Comment [s]

Yeah . Tugas selepas habis peperiksaan ? apa anda buat ?


lihat gambar di atas : lepak dengan kawan kawan . makan burger kat warung burger ramlee. sambil duduk ambik gambar kenangan . ceh . haha . poyo betul ayat kau la hasnul .

oke . itu sekadar gambar lah . jangan salah faham. haha . waktu cuti saya dihabiskan dengan sesi mengemas rumah . ahh . banyak cilot . eh silap banyak habuk ar . aku benci habuk . huh . sesi meluahkan perasaan ! haha . tett . kene kemas rumah , ecspecially bilik aku yang penoh habuk dan kotoran . iklan sebentar-gunakan vanish power. " hilangkan kotoran . yakini merah jambu ". cett . tak gune pun . saje promote . haha. gilee ah . alhamdulilah kakak aku dah habis SPM . dan dia bakal jadi orang gaji baru kami sekeluarga . huh . meloncat loncat kegembiraan ni . haha . *maaf tidak perasaan ayat poyo sudah kelihatan* haha . sengal .

recycle semua buku buku lama . omma aku cakap  kalau nak recycle kene koyak satu satu buku tu . ohhh . penat sehh . dah la banyak . aish . appa aku pulak cakap " nanti kita beli lah mesin penghancur buku . lagi senang keja . lagi besar ganjaran dapat . " haha .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.