Cinderellah Story's
Warghh . Maut game ♥
Thursday, December 9, 2010 @ 3:47 AM | 0 Comment [s]


 
Dah tgk game ni ? haha. tekejut bukan ? yahh. padan muka. nak berhenti dah jantung aku main game ni. Siot punye sedara. Grr. Cakap tentang game ni , teringatkan aku satu kejadian yang mmg nyawa nyawa ikan arr . Kejadian berlaku dgn abg aku. Sumpah demi ALLAH boleh shock aku. Aku tak boleh tahan ingat kejadian tu, mesti nak ketawa mati mati arr. Sampai bsk pagi pun belum tentu habis. HAHA,. tgk kan nak ketawa! ish. makna tak nya time tu , abg aku punye lah syok sekali main game mcm ni. Aku oke lg ,mls nak terover sgt. Cover cover sudah! haha. Tgh syok syok main game tibe tibe keluar "muka hooodooohh. HANTU LAHH" haha. atok dia , abg aku tekejut sampai mau tecabut keyboard. aku setakat melenting dah lah. cehh , cover cun ! wahha. melenting , duk bawah kerusi. Bijak punye abg ! Bukak speaker kuat kuat. aduhh. Menjerit hantu, aku, abg aku skali. Last skali terus OFF pc ,haha. tak berani nak kacau dah. haha.


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.