Cinderellah Story's
Wedding 2 ♥
Saturday, December 11, 2010 @ 11:23 PM | 0 Comment [s]

weh weh sape yang hadir wedding Siti Sarah , nak ucapkan thanks oke ! haha

 Credit by : The cheers one - Kak hanis ! 

Seperti biasa kene bangun pagi ! arghh tabiat paling tak suke. aku tak pergi tgk orgg bernikah . sbb bangun lambat . haha. so , tolongg mak hias meja makan pengatin . awww. rajin bukan ? lalala. ouhh aku tak suka dgn baju kurung aku. benci ouhh. tak suka pakai baju ade span . nampak gemok dan besar. haha. sangat suka baju pengantin . uhh jeles ! haha.

palingg tak suke. aku dapat keje tetap ! gaji pun dapat jugak ! hehe. thanks nenek . love you ! arghh , kene tuang air . huwaa tak suke. dah bnyk wedding aku kene buad keje tu. hah bengang aku . oke kepada umi izzati , jadi babysitter skjp aku ! haha. tak pasal pasal jaga anak orgg. haha. oke. majlis berlangsung dgn meriah . amat amat meriah . walaupun agak serabut. oke. kehabisan idea , stop menulis .

With the super bercakap ! Hana :)

p/s : Ouhh SYUREH thanks datangg membantu . ko mmg mmg gedik lah . sebuk betul nak tolongg keje kawin sedara aku. haha .rajin ke ? ouhh aku rasa tidak ! lala.


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.