Cinderellah Story's
Ahh , camne nak tukar font ! ♥
Monday, January 31, 2011 @ 9:00 PM | 0 Comment [s]

Tension , penat , stress , gilaa , sengal , bengong ! argg . 
syaitan  baik , apa ni hasnul cakap cmtu ? 
syaitan jahat ,   suka hati moyang aku lah . ergg kaw ni tak bole tgk org panas baran sket . semua nak kecoh .
syaitan baik , moyang ? aku cakap kau lah . aiyaa . aku bukan apa . tak baik kita marah marah mcm ni . kurang pahala kita aww . 
syaitan jahat , pahala pe pulak ni ? hah sudah . aku dah panas ni , aish . sape pulak yang azan ni ? erggghh
syaitan baik , apa pulak azan . ko tu yang tak mandi lagi . euwww .
g la mandi dulu .
syaitan jahat , oppss . terlupa la brader . mandi mandi .


apa aku merepek ni ? aiyaa . haish , nak tukar font kepada CENTURY GOTHIC . macam mane nak buad erk ? aku mmg dah buad apa yang kakak blogger tu perintah . tapi , tak menjadi . haha . habis hilang semua , hasil titik peluh aku dalam blogg ni . huhh . serik dah lepas tu . haha

p/s : huwaaa . masih lagi dalam proses membaiki font blogg . harap beri kerjasama . yeahh !


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.