Cinderellah Story's
Berehat smbl Memekak ! ♥
Tuesday, January 18, 2011 @ 5:09 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum semua yang saya sayang.


P/S : sorry sorry . ni bukan pakwe aku , so kamu kamu kamu tak yah risau oke . huhh . tak nak cembat pun . *bahasa pasar 

huhh . dah lama sangat ni tak post pasal mamat korea . rindu pulak . hek hek . kan aku dah cakap jangan muntah lagi . ouh yea , nak kentut di sini pun dilarang jika jika jika orang yang nak kentut tu minta izin . cakap pelahan , takut takut ada yang marah pulak . hampehh . 




Mak abah atok nenek cikgu , saya minat kat lagu ni . hehe . malu lah nak cakap . dah cakap pun . apa apa je lah hasnul , budak baik . *kan dah ada yang tecekik. maaf . hasnul ni mmg kuat berperasaan . Laguu ni sedih plus sweet plus syahdu plus org yg nyanyi cumel , hehe plus voice dia cumel gilee , hehe plus lagu ni dkt cete yang sayaa suka . lagi lagi ? besok akan difikir lagi . Jungle Fish 2 ? waa . dah lama sangat aku nak tgk cete ni . Best jugak ! *padahal tgk hero dia hensem . wahaha . Itu mmg patut . sedapkan hati yang membaca . Ji yoen pulak tu yang belakon , cuteee dia . suka kat dia . hehe . lebih lebih pulak aku ! 



Tak tau nak cete apa pasal lagu ni . baiklah , tuan yang baik hati ni kasi peluang kat korgg semua ratah pakai telinga dengar lagu ni oke . suka suka ! Jungle Fish 2 jugak . hwaiting ! Supernova saranghaeyo . Sungje saranghaeyo . Hah sudah sudah . *tak boleh nampak mamat korea hensem sket . dah gelepor macam anak lipan . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.