Cinderellah Story's
Betul jugak . ♥
Saturday, January 29, 2011 @ 8:34 PM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum .

Oke . yesterday , aku ada terbaca entry makhluk tuhan ni . Tajuk entry dia , apa yang ada pada kpop ? oke . ada betul jugak apa yang dia cakap kan . antara sebab , orang orang korea ni hensem . cumel . macho dan segalanya . kan kan kan? dan bila bukak je blogg kpop fans ni , tepampang pic pakwe dorg . sampai siap mengaku mereka mereka tu , husband depa . lihatlah betapa obsesnya . haha . 

aku suka gmbr ni . nampak fresh kan? 
Bila aku baca blogg dia , terasa jugak apa yang dia cakap . hahaha. yelah , kpop fans la katakan . weh korang nak tahu macam mana tahap kegilaan aku kat kpop ni . oke aku kasi lah korg tahu , kang nangis pulak . haha . pendrive aku penuh dengan gambar gambar mereka . video video lagu lagu depa . bla ada masa free je , aku akan burn cd lagu lagu dorg , nak beli takde budget . burn jelah yang mampu . haha. bile busan je , tgk pic pic dorg . time tu , mata tak nak bekelip tgk ketampanan depa semua . haha. time nak pergi skola , sempat aku bukak dengar lagu lagu korea .  sometime je , nak bukak hr hr pandai telinga aku cakap busan . haha . kadang kadang , dlm kelas sambil buad keje nyanyi lagu korea yang aku sendiri tak paham apa maknanya. majalah epop pulak , klau tak beli menguling guling aku macam cacing kepanasan . fuyoo .


i love you kpop . opss ! 

bilik aku pun , bole jugak dikatakan penuh dgn kpop . tgk sini , kpop. tgk sana, kpop. tgk bawah , kpop jugak . aish . dalam buku sekolah pun aku boleh conteng tulis nama nama korea ni . bergaduh dgn kawan pun , semua pasal korea . buku catatan pengawas aku pulak , aku coretkan dgn rancangan2 korea . pukul brape hari apa , bagi aku tu semua wajib . ish ish . sampai cete melayu pun aku dah tak sudi nak tgk . bagi aku cete melayu sangat membosankan . bahasa korea pun aku teringin nak belajar , kata abang tu . "lebih baik belajar bahasa arab" betul jugak tu . bahasa korea bukan boleh bawak g kubur pun . ada pulak tu , sampai sampai aku berangan nak jadi pengarah filem kat korea . buad cete cete korea . jiwang jiwang plus sweet gitu. haha .  azam aku pun pasal  korea jugak . nak studi kat sana , dan plg penting cari husband kat sana . haha .

YA ALLAH , sedarkanlah hambamu ini . begitu sesat hambamu ini , sehingga hukum tajwid pun tak betul . ish ish . percaya atau tidak , pengaruh korea kita musnah . hentikan gejala korea sekarang ! cehh cehh . harap tidak tersinggung dengan apa yang diperkatakan . ambil yang jernih , buang yang keruh . hehe . sorry , saya menulis tak ikut otak . sekali lagi maaf .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.