Cinderellah Story's
Blogg kaw dah cantek ! HAHA ♥
Sunday, January 16, 2011 @ 2:53 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum sayangku. hehe


Yoww . Blog baru beb . kaw ade ? konfem kene penumbuk burger dari mat dan minah salleh . Jgn perasaan lah kaw . wek . hehe . 

Dulu dulu aku tak tau . Kini baru ku tau. besok besok maybe lagi tau kot . Ecehh ecehh . tak macho lah kaw . mesti ramai yang tertanya tanya apa yang aku tau . maaf , ade ayat tersengaja perasaan la weh . campak je ketepi oke . hehe . pasal pa . pasal nye , hari ni aku baru tau buad printscreen. excited waa cakap . ish , gilee tak excited . thanks kak nuna blalalala , apa ntah . hish kakak aku ni , nama agak merepek . lala . 

hei , acamamacam dgn blogg aku . cantik ke cumel ? cumel erk. tu aku dah tau . hehe . bangga sekejap . lek lek . aku nak blogg aku cantik . huwaa . cantik gileeeeeee blog kaw, nak jugak mcm tu . hek hek . org kata aku kuat cemburu , hah betul lah tu kot . ni buktinya! meh la  cete pasal macam mane blog aku boleh jadi secantik yang aku cakap . tak lah secantik yang kaw cakap . pehh , tunggang tebalik dah ayat aku ni . banyak sgt belajar , ni jadinya. oke , mula mula ingt nak change font je . ntah nape , ajaran kakak tu tak menjadi pulak kat aku . bukan salah kakak tu , bukan salah aku . salah blog aku le tu . ish . nak kene wrestling ni budak ni . then , main tukar menukar , delete mendelete , renovate over over . last last , putih semua . what's going on with my dear blogg ? alaa , mummy . tgk apa dah baby buad dgn blog ni . eceh cehhh cehh . baby pulak ? perasaan lagi , padahal ade adik lagi . hek hek . 

NOW , TOMOROWW , FOREVER nilah renovate terakhir . insyaallah . agaknya lah . buad expreksi tekejut sket . Woww . gilee cantekk blog kaw. hehe . puji sendiri dah . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.