Cinderellah Story's
haha . yeah ♥
Sunday, January 30, 2011 @ 4:13 AM | 0 Comment [s]

Hai hai assalammualaikum .

hari ni keje aku mengadap laptop dari pagi sampai malam . sumpahh wa cakap , penat lah. haha . parents takda , so ada kelapangan nak post banyak banyak . online lama lama . hek hek . sorry bukan slalu pun buad macam ni . haha .

-awak cumel- haha .

aku suka post merepek repek . tapi bukan sebarang repek lah , repek ada kerepek woo. *tah pape . haha. todayy aku beri kerjasama pada bibik nuna menyiapkan header blogg BELIAU .  cantik ? rajin rajinkanlah diri anda menjenguk blog BELIAU . haha. aku pun jeles . macam dah tercenter pulak . aish . header aku still tak nampak kecenteran nya . ergg . dah macam ayat keling pulak . haha .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.