Cinderellah Story's
Hukum tajwid terabur ! ♥
Friday, January 28, 2011 @ 8:50 AM | 0 Comment [s]

Sorry for the late update this blogg . dah berusang pun .  kemalasan aku menjadi juara sepanjang dua minggu ni kot . cehh . haha .


huh . bengang gilaa la wa cakap hari ni . kene panggil dengan ustazah , suruh baca alquran dengan hukum tajwid yang betul . serius wa cakap , masa baca mata tah kemana . hati dengan suka rianya mengutuk cikgu tu . last last beterabur lah hukum tajwid aku .  tadah jelah telinga kene bebel . huh . wa tahan je air mata gua . last last keluar jugak , bengong punye iqbal . buad malu aku je . tak pasal pasal iqbal tgk aku nangis free je . huh .

nuha , dah besar kan ? haha. nangis tak dapat g toilet . haha . padan muka . buad muka tak bole blahh je masa nak menahan . haha . btw , tahniah buad yang terbaik . wahaha . sayang kaw ketat . heh


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.