Cinderellah Story's
Junior sorang ni ! ♥
Sunday, January 16, 2011 @ 3:47 AM | 0 Comment [s]

Assalammualakum sayang.


hehe . tgk tu , eh bukan tgk yang dibulatkan sahaja . yang lain tu nak tgk , tgk . tak nak tgk , kene tgk jugak . hehe . PUTRASHAHZAILY. who's that ? pakwe aku . ish . takde faedah lah . boifriend aku kot ? yow . tak de keje lah wa cakap . Cowook aku ? Pehh , melampau dah ni . ayooo . kene bagi tau hal sebenar jugak ni . Junior aku lah weh . hehe . tekejut tak ? of course lah tak . budak ni , boleh tahan cumel . boleh tahan hensem. bole tahan baik budak ni . eceh ceh ceh cehhhh , memuji budak ni kalah ayah aku . PAPA you tetap plg hensem di dunia oke . hehe . 



Wahh . first time im dengan budak ni . excited plus teruja lah . lek lek . macam macam popular sgt budak tu . hek hek . maaf , adik jgn terasa . kata kata kakak mmg sangat pedas . tett . bajet je kaw hasnul . since bila jadi kakak budak tu ? lala . 
oke tgk ayat yang dibulatkan . baru aku perasaan (bile baca balek , karna terlalu teruja lah katakan) hehe . tak boleh blah ayat . macam nak rasa penampar free belipat je dari GF dia . wahaha . orang nak fb kakak dia pun susah nak bagi . macam mintak fb ayah dia je . haha . nak kene jumpa dulu , bersua muka la konon . hek hek . malu aku . pipi aku dah merah . aww. haha . maaf , ketelanjuran gedik aku semakin membuak buak .  


haha . sempat lagi kakak anis . nak jugak menyibok krm salam . wahhaa . kalau krm duit , cokelat . takpa jugak . kan putra ? lala . jahat aku . sudah sudah , tgk org krm salam bukan nak jawab . apa kes ni budak ? begaduh erk ? hehe . tak malu . nak jugak suruh org datang klas dia , ish . nasib baik klas dekat je . kalau bebatu batu tiada harapan lah aku nak g klas kaw budak . haha . yelah nanti senior dtg lah . cehh melalut sampai main senior junior. apa apa je ahh . 

P/S: menaip sambil kene membebel . sampai aku pun membebel ntah pape pape . haha



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.