Cinderellah Story's
orang yang pendiam jangan disangka bukan player♥
Saturday, January 29, 2011 @ 10:32 PM | 0 Comment [s]

heyy . assalammualaikum .

baca dengan muka serius . ergg, terima kasih .

riangnya hati , riangnya hati , riangnya hati . oke stop . nanti hujan pulak . cete bermula dengan budak dua orang ni , oke . senang cete classmates baru aku lah . first time mereka menjejak kelas aku, kami ( perempuan perempuan) dah macam tertarik lah weh . yelah , al hafiz tu . bangga mak kita dapat menantu al hafiz . bahagia 7 keturunan . haha . selepas dah berminggu kenal mereka ni , baru lah tau perangai makhluk tuhan paling seksi ni . opps , ayat kaw hasnul . sorry beb .

kawan baik aku cakap :  "ahmad (bukan nama sebenar) ni , jakun kot . al maklum lah , first time skola mix dgn perempuan . haha"  agak kuang ajar dalam ayat kaw . hek hek . yang paling aku tak tahan , si abu (bukan nama sebenar) ni kira baik sket lah . dia terminat kat sorang kakak ni , pastu dia cakap " ada nur kat wajah kakak ni .  haha" cehhh cehh . ayat baik punye lah brader . suka suka .

p/s : sorry kalau aku kutuk korg aww . harap tak ambik serius . just sesi luahan perasaan semata mata. hehe


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.