Cinderellah Story's
Sejuk sejuk! ♥
Sunday, January 30, 2011 @ 10:43 PM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum sayangku .

Hujan hujan hujan . nak sambut raya cina ni lah hujan . mummy kata , org dulu cakap klau hujan raya cina tanda nak kemarau . ergg . merepek je la orang tua tu kata . aish . dush dush . sabar hasnul sabar hasnul. time hujan tak yah mandi pun takpa. kan kan ? haha . kalau cuaca panas , mau dua empat sembilan kali mandi . ish . bilaa hujan lah perut senang sgt nak benasyid . lapar lapar sangat dah weh . makan tapi tak kenyang kenyang . patutla kau gemok je. ahh berat aku tak turun turun la weh . maintain je lah de . mane ade makin naik . hish . sekeh jugak kang .


p/s : oke . perut aku dah stat nasyid lagu menanti di meja makan . opss . tah pape . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.