Cinderellah Story's
sorry ? ♥
Sunday, January 30, 2011 @ 1:15 AM | 0 Comment [s]

assalammualaikum my dear .

tajuk entry aku kali sorry ? sape kata aku nak minta maaf . haha . mane bole senang senang je nak maafkan orang . ambil masa sket . kasi otak aku fikir dengan waras . haha .

oke . sorry !

aku pun tak tau lah nak maafkan kau ke tak ? itu aku tak tau bila . sumpah demi allah , aku tak tau nak maafkan kau ke tak . sampai adakala otak aku berkata "buad apa aku nak maafkan kau . kau yang buad aku macam ni , sampai aku nak skola pun macam nak tak nak . sampai aku ada pelihara sifat benci kat cikgu . sampai aku nak belajar subjek cikgu tu tak masuk masuk . kau tau sebab apa? semua sebab kau . sebab kau aku kena marah , kene pandang rendah dgn cikgu tu , kene perli dgn kawan kawan . cuba kau berada kat tempat aku ? apa kau buad ? pindah skola? ahh. klau itu yang kau buad , otak kau mmg cetek . aku pun ada jugak fikir nak pindah skola . tapi bla fikir balik , buad apa semua tu . orang makin menuduh ada lah . mak aku cakap ,kalau kita tak bersalah , buktikan kita tak bersalah . aku tanam dalam otak fikiran aku , aku tak nak ingat semua ni . aku kena buang sifat benci aku kat cikgu . huh

yeahh . lega sudaa . heyy sorry aku tak dapat nak balas msg or comment kau . buad masa skrg , aku tak nak fikirkan kau lagi . maksud aku kawan dgn kau . sorry oke . harap kau tak tersinggung . aku cuba buad yang terbaik . yelah , kau kan al hafiz . tumpukan sepenuhnya pada hafalan kau . oke . sorrry sekali lagi .

p/s : Maaf , manyak pulak sorry aku . aish .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.