Cinderellah Story's
Tak kenal maka tak cinta ! ♥
Thursday, January 20, 2011 @ 2:11 AM | 0 Comment [s]

Assalaammualaikum hamba ALLAH SWT .

wehooo . friendship itu ibarat kaca , jangan biar ia retak . 
jangan jeles sbb kami rawkk . lala

Semakin hari semakin membuak buak cinta aku kat cikgu cikgu ku . hehe . apa kene kau ni hasnul ? baiklah . terus terang lebih baik dari mememdam . saya berada dalam keadaan sihat , dan saya sayang cikgu cikgu saya . ecehh cehhh . terus terang , aku suka dengan sesi pengajaran tahun ni . ouh yeah . haha . cikgu sayaa nak keje rumah belambak lambak , tapi sayaa malas nak buad homeworks tu . haha . apa kejadah kau ni . 

Dengan rasa nak rendah diri , skrg aku dah jadi budak rajin . hek hek . orgg first mengahafal ! wehoo . masa form 1 , malas gilaa wa cakap nak menghafal . haha . kene denda ke hapa ke . ade aku kesah ? haha . cete dulu lah katanya . 

 p/s : Sayangi cikgu anda . *Adakah saya sebegitu ? tett . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.