Cinderellah Story's
Tett. Tett. ♥
Sunday, January 16, 2011 @ 2:08 AM | 0 Comment [s]

Telebih dulu . Assalammualaikum kawan kawan . *bunyi nak macam menjerit dari 2o km. estimate la weh !


Hoi . dah lama sangat tak update blogg . gilee plus mampuss lah wa cakap rindu kat blog . astagfirrullah , cantik ayat kaw hasnul . *bukan satu pujian. Setat , mula skola aku tak update blogg kot . maybe lah . Banyak homework lah makcik pakcik pakwe makwe abang akak adik atok nenek mak abah semua lah . ni apasal mak ayah ada jugak ? dorg ade blog ke . ntah , jari jemari aku terover rajin menaip . maybe agak excited sbb baru ada masa nak mengarang karangan bahasa melayu  ni . ish , dah banyak sangat membebel ni. mane tak panjang betali tali macam usus perut wa cakap . apa dah jadi ? aku mmg suka bahasa "wa lu" ni . aduh , manusia zaman paleolitik kata bahasa mat mat gangster ni . betul ke ? konfem betul lah . tak percaya , jgn banyak bunyi . teruskan membaca krgan bahasa melayu aku yang gramatis ni . *sungguh krgn kaw tak segramatis aku . hehe

Oke . tak tau nak post pa sebenarnya ni . hah kan dah cakap aku punya melalut bejeler . isi penting 1 baris je . tu lah pasal . tak tau nak tulis pa sebagai ending krgn aku ni . ni je yang aku mampu cakap , 

SAYA SAYANG FAMILY SAYA . ALLAH IS THE ONE ! 



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.