Cinderellah Story's
Alala cumel ! ♥
Tuesday, February 1, 2011 @ 4:52 AM | 1 Comment [s]

p/s: opps , mata dia tak brapa nak nmpk . btw , tangan saya pulak yang nmpk . ergg*

Sayaa suka patung belon ni . cumelcumelcumel bagi saya lah . awak yang tak suka , boleh tolong jgn jejak kaki kat blogg saya lagi . ergg. oke sorry ! saya panas baran . pembetulan , kadang kadang je . cumel sangat , dalam dia berisi belon . aww aww . pandai pakcik buad , saya bangga sama pakcik yang buad belon ni . cehh cehh . teruskan membuad kanak kanak seperti saya ceria . opps . *lebih lebih pulak aku . eh lupa nak habaq , penguin cumel ni boleh berbunyi . bunyi dia sangat cumel seperti saya . haha . tak salah puji diri sendiri kan? oke .

Location beli : Pasar lambak . 
Price : RM1.00 sahaja sahaja bersahaja .
Kata kata dari pembeli
Urmm , saya sangat berpuas hati dengan jualan pakcik ni . omma saya kata nak je beli semua , sbb kesian tgk pakcik menjual susah payah . ish . tapi ... nak buad pa simpan patung manyak2 pulak . haha . tak masuk malaikat , dalam rumah . haha .



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.