Cinderellah Story's
Demam bollywood , HAHA
Saturday, February 26, 2011 @ 4:34 AM | 0 Comment [s]

Woww. rindu kat blog sangat sangat . Sebulan tak update . Kemalasan makin menjadi jadi. Terus terang aku cakap , bile rajen update akan bertambah tambah laa cerita baru kat dashboard korg. Bile malas pulak , nilah jadinya. hampehh ! habuk pun takda . haha .


Kalau dulu aku demam kpop ? Skang demam bollywood pulak. adeh. Kuat betul pecikan bollywood ni. haha . Menunggu kepulangan ayah , mksd aku laptop ayah . haha. kejam sungguh. cakap dgn lemah gemalai 'suka hati saya lah ' . haha. Cete Tb KBS pulak tak mencuri hati aku la weh.  busan busan .  Akk tekan tb 3 . tup tup ,  bollywood secara tak tersengaja. Macam best je? lama lama , melekat mata aku kat cete tu . Jiwangg .  haha . Heii saya minat kat hero cete tu . Gentle sangat. wakaka . Fall in love pulak dengan mamat bolly ni . hehe haha . Kareena kapor belakon , tapi saya tak minat dia pun. Saya minat pooja (rina) . Hah sudah, bole sawan bollywood pulak lepas ni. haha . Tgh practise bahsa dorg ni . Dsbbkan da bese berangan dlm bhse korea, bahse bollywood pun tercampur bahse korea. haha.  Mujhse Dosti Karoge , aww aww.  Nur Ain Nuha kau kan peminat bollywood ni , haha . join join !

Penat nak cari laguu ni, adeh. Bak orang tua tua kata, kalau tiada usaha ,
mana nak ada hasilnya.  *rekaan semata mata. haha. ENJOY !!
Jejenk jejenk . sila tekan PLAY . sekali dengar , anda pasti nak dengar lagii . erk poyo. haha.




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.