Cinderellah Story's
Dream High , HOHO
Sunday, February 27, 2011 @ 8:46 AM | 0 Comment [s]

Hello . Assalammualaikum . Good nite everyone.


Besok skola , ahh rasa macam tak cukup dua hari cuti . haha . gatal betol budak ni nak cuti lama lama . saya okayy je . haha . Homework math masih tak siap lagii. Thanks mkck husna tolong ajarkan . haha . sepatah apa pun aku tak paham , haha .

Tangan pulak menggatal main laptop . DOWNLOAD la weh . apa ingat FACEBOOK (kasi besar sket,haha) je aku reti ? adeh . anda silap besar . ngehh ngehh . DREAM HIGH . DREAM HIGH . DREAM HIGH . cukup cukup. haha . Mendownload cete ni tak habis habis . Hasnul hasnul . Pasal download semua folder aku buang dalam lap ayah . haha . hambik ko ! haruk sangat daa. Buad semak je , banyak virus H1N1. haha

Borak borak di FB :) 

Thanks SHAHRIN nuruddin , ajar aku download. jasamu dikenang sampai dalam kubur la weh . haha . Cehh  ko dah habis download nampak nya . jeles jeles . Sabar hasnul sabar . haha .  . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.