Cinderellah Story's
Jealous ♥
Tuesday, February 1, 2011 @ 4:23 AM | 0 Comment [s]

Yoww . Hari ni panas , yeayayy . menggedik la kaw hasnul . cuaca hari ni sangat bagus , alhamdulilah .bole main badminton , huhh .hobi baru , sila jangan jeles . hek hek .


Arghh , semakin hari semakin aku suka bukak blogg than fb . bcs , my blogg better than before . yeahh ! sedikit kepuasan terbuku dalam hati . walaupun aku rasa still kurang lagi . ergg . i am who am i. hari ni kipas bergerak laju. kalau smlm , smlm nya lagi , smlm smlm lagii  kipas bukak tahap kuasa 1 je . tak tahan dah sampai tahap 5 . huhh . dah rasa macam kat ireland . opps , lebih lebih pulak . ergg

wahhh . makin maju lah para bloggers skang . blog mereka cantik cantik dan memukau hati . haha . sampai aku pun nak rasa conteng2 je blog dorg . heyy maaf . saya mmg zalim . tapi sikit je . lala .

p/s: saya sedang mengawal perasaan cemburu sayaaa ! opss . haha


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.