Cinderellah Story's
Kpop kpop kpop lagii
Friday, February 4, 2011 @ 9:23 AM | 1 Comment [s]

Wehoooo . Assalammualaikum.

ni lahh nickhun . aiyaa . tak kenal lg ma? suka hati kau laa . 

angin takda , petir takda , ribut takda , guruh takda . tiba tiba, petang hana ( kazen terbaik ) melancarkan misi beliau untuk dtg ke istana aku . cehh cehh . istana pulak da . aim datangg sudah tentu aku tau . tgk cete korea . ahh . ko mmg memahami aku la brader , sygko . haha . selepas habis baca komik dia , pulangkan . then bukak tb 103 THANK YOU . aww aww . tengok tengok . cete ni sedih plus seronok kot . adik aku kata , “alaa ,cete ny tak best ,actor dia tak hensem .semua tua tua . “ ergg kaw . habis drama bersiri ni , bukak tb 391 DRAMA AWARDS . busan ? tak lah sgt . ada jang geun suk . best best . *geun suk awak nmpk GORGEOUS gila gilaa dgn  rambut panjang tu . haha .

kakak aku yang jiwangg , habis guna lap . cakap sape nak guna lap ni . aku angkat tgn . *ktrg gune ikut turn . kdg kdg berebut . tu lagi best . oke ktrg , main google images seronok . thanks nickhun , chansung , shin dongu , siwon kerana telah menjadi mangsa kami sepanjang ptg tu . menjerit jerit hana , tgk gmbr nickhun . aww aww . sampai aku pun telompat lompat sbb tekejut tgk reaksi hana . haha . sabar hana sabar hana . tak lari kemana pun nickhun kau tu . haha .

hello ma kene ni ? kakak kan ... opss. sorry tak leh bgtw . huhu

p/s : kak nuna , opps . terbaca laa pulak post baru kaw . wahha. *berbunga bunga ayat kaw . pehh , kalah novel yang aku baca . haha . semasa saya bercakap dgn nya ttg post tu , beliau tersipu sipu malu . aww aww . pandai da erk ! haha

bye . jumpa lagi .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.