Cinderellah Story's
Library punye cete , HUHU
Sunday, February 27, 2011 @ 9:07 AM | 0 Comment [s]

Weheee . Pose waa baik punye. Like jika suka !


Berkejar-kejar menggapai semua yang kita nanti
Ditemani dengan satu janji
Kau dan aku
Sahabat sejati

Dan biar kesetiaan memancar satu cahaya
Dan menyuluh semua yang nyata
Kau dan aku
Sahabat sejati
KITA..


Lagu bersama kita by marsha jadi penyeri post aku ni .HOHO. aku gedik ? mmg pun. Eh maaf , nak cete bende lain . tersasul pasal marsha pulak daa . adeh . ce cite ce cite ! Once upon a time , tett dah habis . haha . teringat pulak kat kawan aku sorg ni . Klau becete mmg tak penah nak habis . "Nak denga cete tak ? tepuk tangan dulu. tett dah habis . " Adoi ko . Rindu ko sygg ! cehh. haha . 

Kasi gambar dulu. Nah nikmati nikmati . Hambikk ! 

Bukti ktrg studi group . HAHA . apa apa? dah , tak nak gadoh . 

Haa . Nenek aku , cun kan? haha ! Nek famous ko kat blogg aku . haha 

Dari kiri : Ummi Zulaikha Husri . Dari kanan : Nur Afifah .

Haa . Budak dua ekor ni agak sengal sengal sket . gilagila :)

oke PUAS ? Nah aku kasi cete laa pulak . 

Setiap jumaat ptg , aku and the geng slalu lepak kat library aa . Ambik kesempatan studi sama sama. erk? padahal ... dah dah tak nak cete . Sampai kat library kami the geng buad keje gilaa . Al maklum laa , library atas accept umur 16 thn ke atas je. adeh .tension betul. Korg ingat ktrg dengar ke peraturan tu ? sorry le . maaf le . bole jalan le . Curi curi masuk , hehe . Upenye , port atas xdpt line tenet . aiseh . Tak cukup lagii tu , mkck library tu siap tutup Aircone . Dah le kipas takde . So hottttttttttt la wa cakap ! nak bernafas pun tak cukup ruang . adeh . kene lagii . mkck library u menang le . haha . Dah tu , ktrg pun turun g port bawah . Library untuk budak budak je laa . haha . afiqah pulak sempat buad jatuh bunga mainan kat tepi tangga . Muka mkck tu daa mcm nak telan sorg sorg je kan . Kenyang le dia , tak yah dinner malam . haha


Before balik . Waa sempat . Mane bolee tak sempat . huhuhu 


Hambikk . Waa kasi video laa untuk penutup post ni .
 Weh ni lagu yang waa nyanyi bentar tadi . Nikmat nikmat . haha


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.