Cinderellah Story's
Nak nak nak ! ♥
Tuesday, February 1, 2011 @ 10:13 PM | 0 Comment [s]

Heyy assalammualaikum . 
bila takde keje , busan . mula lah tangan menggatal mengode kat google images . seronok plus seronok gilaa bila tgk gambar gambar ni . mula la kepala berangan angan nak satu . nak nak nak  benda benda ni . ergg

CAMERA ? 
mama papa , nak ni satu . haha . bole laa bole laa ? canon wuu . ahh suka gilaa .  duit duit mane ? kalau bayar pakai pokok duit duit takpa jugak . alaa , pinjam along laa . aiyaa . ergg . heyy 2011 , saya nak barang ni . sangat sangat nak . amat nak gilaa . maaf bm saya tak elok ! =.=

BILIK MEWAH ?
yeahh . alangkah indahnya dapat bilik ni . wahhh . sanggup tak kuar rumah kalau dapat bilik ny . haha . nak nak jugak bilik ny . nak satu buah pun cukup laa . kalau dapat lima buah lagi oke . haha . weh weh tgk lampu tu . lampu tu je yang lawa . haha . 2011 . saya nak natang ni aww . amin . nak sumbat mane tah bilik ny ? ergg . bawah tanah . lala 

BARANG KPOP ?
yehaa . ni pun saya nak nak nak . teringin nak . amatlah indah dapat benda ni . aww . 
nmpk ayah , mesti kene buang semua . haha . sorry



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.