Cinderellah Story's
Lapor lapor , HAHA
Tuesday, March 1, 2011 @ 8:48 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum .

Mata oii mata . Masih tak nak dibuai mimpi lagi erk? Woo betahan for tahajud laa . haha . Gosok baju belum lagii , sumpah waa malas sgt  malam ni . Homework pun mcm nak tak nak je buad . adeh . Hentam kromo je laa jawapan . haha .

Perut perut , tak penat ke asyik kerja isi makanan je . Salah kan perut? Ade ke patut . erk . haiyaa . Hoii penah tak korg pikir bape besar sbnrnye tangki perut kita ni ? Mcm mcm REZEKI bolee muat masuk . hebadd ! Kdg kdg , tak cukup nasi 3 pinggan . Maggi , tak cukup lagii maggi Keropok 2 , tu pun tak cukup lagii sumbat je snack snack  yang selagi wujud depan mata korg. Adeh . tu pun terasa TAK KENYANG LAGII ! haa , hambik . Besar tu tangki makanan kita . Indah Hebadd Terbaik ciptaanNYA .

So , jagalah kesihatan anda . Terima kasih :)


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.