Cinderellah Story's
Adek ♥
Monday, May 2, 2011 @ 12:07 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum .


Halo halo . Tiba tiba jari rajin menaip . hehe . Tajuk nak menulis pun dah terset dalam otak . Okay okay cik ika tak de pa nak cete kat hampa semua . Masa cukup mencemburui kita kan kannn . Eeeee kalau lah boleh stop kan masa , dah lama cik ika nak stopkan . Hehh . Awak awak cik ika rindu kat adik cik ika sorang nihh . Bile nak datang rumah lagi dek ? Rindu nak tepuk tepuk buntut tu dek . Rindu nak main timang timang . Awww . Lagi rindu kat suara chipmunks dia tuhhh hehe . Jeles haii . Dah dah cukup , cik ika rindu sangat dah nihh . Eeeee menyampah pulak baca ayat aku nihh . K bai cik ika nak pergi solat hajat . lalala


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.