Cinderellah Story's
Cuti dah habisss !
Monday, May 2, 2011 @ 5:03 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum .


Saya rindu awak . Saya sangat rindukan awak. Helo ? Awak dengar tak ni ? helo helo ? (Talian di matikan) . Muka sedih plus kecewa . Nak nangis air mata dah kering . K aku tau tuhh sangat kesian .Very very kesian . Eh awak cuti tiga hari dah nak habis . Sekejap gilaaa . Cuba lah bagi cuti setahun , haishhh . Lompat katak lah jawabnya . hehe . Eee dah lah belum mengahafal lagi . Saya nak jadi anak solehah ! Heheheehhe . senyum lebor sampai ke telinga . Kerja kursus belum siap lagi . Homework masih bertimbun macam bukit everest . Oi aku bukan malas cuma tak reti nak buat macam mane jea. senyum kambing . hehe

Meh la dengar cik ika nyanyi . Mengancam nafsu . lalala


Taylor Swift . Pewittt kawai nye awak hehe


Najwa Latif gorgeous nyaa awak . ehh ehh nak tanya sket nih . sapa mamat handsome tuh . amboi cik ika gatai nyaa . lalala

TAYLOR SWIFT VS NAJWA LATIF :
Suara dorg nak dekat sama jea kannnn . Cumel plus sweet gitu . Kata kata semangat untuk taylor , semoga bertambah maju yea. Teruskan menjadi HAWT ! aww tepuk tepuk . Kata kata semangat untuk najwa , teruskan kejayaan anda . Jadi HAWT macam taylor tau . hehe
 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.