Cinderellah Story's
Folio Sejarahhhhh
Sunday, May 1, 2011 @ 1:52 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum


Jam menunjukkan pukul 4:00 petang . okay okay tak lah setepat yang cik ika tulis . Check jam sendiri la kau ! Hehh . Wahh wahh kerja kursus sejarah in progress . M.A.L.A.S ! Yeaaa malas ! Malassss ! Cik ika kalau dah menghadap mukabuku , blog dan memang malas nak buat kerja rumah nihh . Yelah macam kau rajin sangat .uwekk uwekkk . Eeeee menyampah ! lalala .

"Cikgu saya berjanji akan menyiapkan tugasan cikgu semasa cuti sekolah nihhh . Saya akan melengkapkan tugasan yang belum saya lengkapkan sebelum nihh . Saya juga akan mengikut arahan cikgu seperti mana yang cikgu suruh . Saya akan jadi anak murid cikgu yang BERKEBOLEHANNN ! " aminnnnnnnnnnnnn .

p/s : Tak tahu nak tulis apaaa . K bai , makan ubat tau . jaga diri . loveyouuuu !
        cupppppppppppppp *free kiss haha


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.